با توجه به اهمیت تقویت تعاملات درون استانی و ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیت ها و انسجام بخشی بین واحدهای اجرایی دستگاههای تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در سطح هر یک از استانهای کشور "شورای هماهنگی تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان"  که از این پس به اختصار "شورای هماهنگی استان" نامیده می شود با رعایت دستورالعمل ذیل تشکیل می گردد.

 

الف ) اهداف تشکیل شورای هماهنگی استان :

1-  ارتقاء سطح تعاملات و همکاری دستگاه های تابعه وزارتخانه در سطح استان

2-  ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در حوزه وظایف وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

3 - ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیت ها و انسجام بخشی بین واحدهای اجرایی دستگاه های تابعه

4 - بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای مشترک دستگا ه های اجرایی درجهت تحقق اهداف وزارتخانه

 

ب) وظایف شورای هماهنگی استان :

1-  بهره گیری از توانمندیهای اعضاء شورا درجهت ایجاد هماهنگی و انسجام بخشی در فعالیت های محوله براساس شرح وظایف هر یک از واحدهای تابعه و سیاستگذاری های وزارت متبوع در سطح استان

2-  تعیین وظایف و تکالیف هریک از اعضاء شورا درجهت اجرای مصوبات شورا

3-  ایجاد هماهنگی و برقراری تعاملات سازنده بین اعضاء شورا و واحدهای تابعه وزارتخانه و سایر دستگاه های اجرایی و مرتبط در سطح استان

4 - پیگیری، نظارت و ارزیابی مستمر از اجرای مصوبات شورا

5- تشکیل کارگروه های تخصصی جهت بررسی موردی برخی موضوعات مطروحه درجلسات شورا

 

ج) ترکیب اعضاء شورای هماهنگی استان :

1- مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان )رئیس شورا(

2- مدیرکل تأمین اجتماعی استان

3- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان

4- مدیرکل بهزیستی استان

5- مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان

6- مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان

7-مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان

8- مدیر صندوق کارآفرینی استان

9- مدیر صندوق بازنشستگی استان

 10- مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان

    

                          

   

   

  

گزارش جلسات شورای هماهنگی در سال   1400

 

جلسه سوم:

جلسه چهارم:

جلسه پنجم:

گزارش جلسات سال  1399  :

گزارش جلسات 1399 شورای هماهنگی گزارش جلسات 1399 شورای هماهنگی